2011 en drömsommar?

Kanske kan mina önskedrömmar besannas i sommar, kanske...
Det gäller att vidga sina vyer varje år! Utmaningar! Press!
 
Nåja, blir det inte som jag vill har jag alltid Norge att falla tillbaka på.
 
Har kollat på Frostbiten idag. Kanske ska jag fortsätta vampyrtemat och kolla på Låt den rätte komma in som visas ikväll. Den boken skulle jag vilja läsa, såg att den fanns som billig pocket på Akademibokhandeln. Det är så mycket jag vill ha nu.
 
Vad ska jag göra hela nästa vecka? Har ju bara en redovisning på måndag och that´s it. Kanske drar jag mig hemåt eller så drar jag och shoppar pocket och läser ett par dagar. Suck, kan inte den här snön smälta bort nu så att jag kan ut och springa snart?! Det droppar nått våldsamt från taken.
 
Såg en onödig pryl på Elgiganten idag, en sån där pryl som inte bidrar med någonting men som man ändå skulle vilja ha bara för sakens skull: ett duschmunstycke med lampor som färgar vattnet efter temperatur. Grönt för kallt, blått för ljummet och rött för varmt. Perfekt för den som älskar att duscha i mörker.
Trackback
RSS 2.0