Sockersött mode

Jag trodde att Paolo Roberto hade föreläsning imorgon i Kalmar, men det visade sig att det var idag. Nu hinner jag aldrig dit för att lyssna på honom. Tusan också! Där hade jag ju verkligen fått inspiration!
Jag tror jag ska ta tåget in till Kalmar imorgon ändå, jag har fått intrycket av att de har fler affärer där än här. Min klädjakt fortsätter.
På tal om kläder, igår såg jag en tjej iförd Cute Lolita-mode här på Campus. Inte ofta man ser det. Kattöron hade hon också, man kan ju undra vad hon studerar ^^.
Om jag nån gång flyttar till Harajuku så ska jag också gå klädd så. Där vimlar det av Lolita-fashion-människor och cosplayare om kvällarna.
Opraktiskt? Ja. Risk för att bli utstirrad? Definitivt ja. Men ack vad sött! ^^
(Alla bilder tillhör http://www.fanplusfriend.com)
Trackback
RSS 2.0