Saxföringens ädla konst

Jag önskar jag vore bättre på att klippa min egen lugg. Ibland blir det bra, ibland mindre bra...som nu. Det får jag väl leva med ett tag. Men det är läge för en klipptid väldigt snart. Det är nackdelen med att bo här, den frisör man känner och som man vet gör ett bra jobb finns i Karlshamn. Senast jag klippte mig här i Växjö förstod jag inte vad frisören tänkte med.
Idag är det solsken ute igen, ska ta och gå en sväng snart. Jag verkar inte få in mer Paolo Roberto-info för nuvarande ändå.
Så har sommarjobbsjakten börjat också. Jag börjar inse hur viktigt bilinnehav verkar vara för de anställda på Arlanda, jag har inte gett upp än...men det ser ju inte ljust ut. Jag har riktat in mig på hotellen i närheten istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0