Inför tentan

Medan de andra läser kurslitteratur för brinnande livet...så tar jag det lugnt. Vet inte exakt hur svår morgondagens tenta kommer bli, men jag tror det kommer bli ganska intressant. Det kommer ingå ett juridiskt problem i alla fall har vi fått veta. Jag tycker det ska bli kul att lösa det uppgiften...jag kanske borde läst till jurist istället.
...............Eller nä.
Jag läste klart den sista boken redan i förrgår, jag fattar inte vad alla andra gör när de inte läser. Eller jo förresten, det vet jag. De gör sånt som inte jag gör när jag läser. Sånt skulle jag också vilja göra. Men mitt lilla samvete Benjamin Revisor viskar i min plånbok att det är bäst att låta bli. Men ibland är jag ändå tvungen att ge honom semester, så då är det okej.
Skickade iväg ytterligare ett par ansökningar idag. Jag får beta av hela Märsta och arbeta mig utåt tror jag.
Nu ska jag leta upp bilder på korta frisyrer. Måste få inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0