Prinsesstårtor och tomheten som försvann

"Nån som har svarta kläder och... pratar om ångest" Lalehs beskrivning av en konstnär.
Älskar Så mycket bättre ^_^
Laleh uttryckte även att Eva Dahlgren är som en prinsesstårta.
Jag har känt mig så underligt tom hela hösten. Jag är en typisk Våg. Jag känner mig halv när jag inte har någon kär. Nog för att det är nödvändigt att vara singel ibland... men jag tappar bort mig själv till slut. Livet känns så tråkigt. Men igår så upptäckte jag en sak. Tomheten försvinner... bara det finns någon i tankarna. Man behöver inte befinna sig i tvåsamhet, det räcker att man vet att den där andra personen finns.
Det räcker. Jag känner mig som en människa igen :)
Förresten, i min jakt på bilder på prinsesstårtor hamnade jag på en blogg som tillhörde en fyraårig tjej. Hon skriver att hon önskar sig en prinsesstårta när hon fyller fem om några veckor. Bloggen skriver hon helt själv med lite hjälp av mamma...
Bloggandet börjar i sanning tidigt för vissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0