I brist på annat

Nämn något som gjorde dig glad igår: Chatt på fb.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Försökte fatta hur man stänger av alarmet på min Xperia.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Kom hem från ICA.

Det sista du sa högt: Ha det!

Det senaste någon sa till dig: Hejdå.

Vad har du druckit idag: Vaniljlatte.

Vad var det senaste du åt: Banan.

Vad var det senaste du köpte: Vitlök.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Beige.

Vad är det för väder hos dig nu: Halvklart och 5 minusgrader.

Godaste glassmaken: Kokos.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, det verkar inte rimligt.

Sover du tungt: Nej.

Drömmer du mardrömmar: Ja.

Trivs du med ditt jobb: Jag jobbar inte.

Favoritklädsel: Sommarklädsel.

Favoritlåt just nu: Stjärnorna med Lena PH.

Vad ser du om du tittar till höger: En pläd.

Vad gör dig glad just nu: Konversation.

Vad ska du göra härnäst: Defragmentera hårddisken.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Trött men glad.

Favoritgodis: Twix.

Kläder just nu: Svart, jag har ångest.... nej det har inte men alla mina myskläder är svarta ;)

Sommarplaner?: Jobba i Norge, eller på Skansen, eller i Växjö.

Hur många kuddar sover du med: En.

Spelar du något instrument: Nej.

Morgon eller nattmänniska: Förmodligen nattmänniska numera.

Vad är viktigast för dig: Att leva i nuet.

Är du kittlig: Ja.

Snarkar du: Det vet jag inte.

Stjärntecken: Våg.

Äckligaste insekten: Gråsuggan.

Längtar du mest efter just nu: En kram.

 

Idag kom förresten den första snön och la sig över regnpölarna. Så kom solen och allt började droppa. Så frös det lite över dagen och imorgon kommer det vara världens halka. Lovely.

Nu ska jag skriva lite om Uses and Gratifications.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0