Första december

Nu är det något på gång hoppas jag. Har fått svar från Kungsmadskolan här i Växjö. Eventuellt ska de försöka sätta ihop fokusgrupper åt oss... men det är nästan för bra för att hoppas på. Men hoppas gör jag likväl.
Idag har jag haft lite rensardag i lyan. Tömt pappersinsamlingen och plastinsamlingen, så nu blev det plötsligt lite mer utrymme vid bokhyllan. Eftersom det också är första december har juldekorationerna åkt upp. Jag har tänt juldoftljuset så nu doftar lägenheten av.... sött.
Imorse upptäckte jag en grej med min xperia. Väckarklockan ringer inte om mobilen är avstängd. Vad är det för larv?! Den skulle ringt vid sju, jag hade tur som vaknade halv åtta av mig själv. Måste man ha mobilen på hela dygnet eller?
På grund av det missade jag julkalendern på tv imorse. Det är ju en speciell känsla att vakna tidigt och slå på tv:n och kolla på julkalendern invirad i täcket. Fick se det på svt-play istället. Går ju lika bra det men det är inte samma sak....riktigt.
Årets julkalender verkar vara en riktig hit. Tänka sig, andra året i rad som de lyckas få fram ett bra koncept! Charles Dickens-inspirerat... kan ju inte bli juligare än så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0