Epic fail!

Fira Lucia i kyrkan? Nähä då! Ödet ville annat.
Jag hade satt alarmet på 05.15 på mobilen. Men... det var ju bara det att jag vaknade 07.33 istället för att jag inte hörde larmet, av den enkla anledningen att jag glömt sätta på ljudet! Jag har inte vant mig vid mobilen än. Suck... jag till och med missade merparten av Lucia på tv på grund av detta! Det har aldrig hänt förr.
Nåväl, i övrigt är det ju väldigt stämningsfullt ändå. Jag sitter på bibblan och blandar jazz och luciasånger i öronen medan jag skriver (och börjar allvarligt överväga att införskaffa mig ett par ordentliga hörlurar), medan regnet öser ner utanför.
Jul, jul, skvättande jul
Glans över blöta skogar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0