Dagen före

Jo, jag flikar in med ett i alla fall. Mycket att göra nu förstås, men eftersom ni ändå är här :)
23:e december, dagen då allt ska förberedas, dagen då man ska hålla koll på allt, dagen då alltid någonting ändå saknas i slutändan och man får in till affären ännu en gång.
Var till Kristianstad idag och fixade de sista prylarna. Trodde aldrig att jag skulle lägga upp en bild på ett body butter i den här bloggen som en annan Blondinbella... but here goes.
Doftar nötter, fett och blommor på ett lagom behagligt sätt. Love The Body Shop!
Idag har vi lyckats fixa det mesta vad gäller mat och bakverk.
Dessa gjorde jag och brorsan igår...
Choklad/nougat/kokos-muffins. De blev goa.
Nu är det bara granen som ska pyntas i princip. Trots att regnet faller och termometern visar åtta grader så blir det ändå en jul igen. I år kommer farmor och firar med oss också :) Det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0