Vägskäl

Sitter och dricker vinbärste. Gick till ICA för att köpa tvål och överraskades av ett skyfall tidigare. Imorgon börjar allvaret igen. Jag känner på mig att det kommer bli intensivt, vår första salstenta är redan 17 september. Det blir en rejäl omställning efter all denna stillhet som varit. Läge för ett litet mentalt sammanbrott om ca två veckor kanske. Jag vet hur det brukar bli, jag har känt mig själv i nästan 25 år nu. Sånt där är nödvändigt för att jag ska orka med resten. Jag reder mig alltid.
Har inte känt mig så här snygg på länge ^^
Jag borde beställa den där nya mobilen jag tänkt på. Jag har spenderat en del av sommarlönen på kursböcker och sånt känns ju alltid, men csn har inte ens trillat in än så det borde vara lugnt.
Imorgon får jag se vilka som är kvar i klassen efter att inriktning Fred o utvecklings-människorna sållats bort från oss "vanliga". Får se vilka av de som ville som lyckats byta sida.
Trackback
RSS 2.0