Badvaktens mardröm

Satt på barneanlegget idag för första gången i sommar. Det är alla badvakters mardröm... får man intrycket av i lunchrummet. Jag satt visserligen bara en halvtimme men så farligt var det inte. Den nya post 2 där är mycket bättre än dess föregångare med endast en pinnstol och ett parasoll man fick sitta och hålla i. Nu har vi en riktig vaktstol med egen träbro så det blir lättare att överskåda och rycka in ifall det behövs. Det blir en del upprepat tjafs men det kan jag stå ut med. Idag var det mycket icke-norrmän i parken. Många tyskar och holländare... och till och med en svensk familj ^^.
 
Nu är jag ledig två dagar, äntligen. Imorgon blir det nog Harry Potter med SK och andra som vill följa med.
Gissa om jag har bonnabränna nu. Jag får försöka rätta till det lite när jag kommer hem, hoppas de har sol hemma i blekingska skogen.
Trackback
RSS 2.0