Snart tvätt

Begav mig in till stan imorse, kom jag ihåg mina två kuvert som jag skulle lägga på lådan? Nädå. Det får bli imorgon istället.
Rean verkar avta ganska fort nu, eller det mesta har gått åt redan snarare sagt. Jag hittade en bh för 49 kr på Cubus i alla fall. Sedan fixade jag en ny kalender (sorry mamma, men jag kan inte sitta med musiklärarkalendern, måste ha mer utrymme) och två block från Lagerhouse. Hettan låg tryckande över stan, jag fattar inte att folk kan gå i långbyxor och jacka redan!
Varför har inte jag nail polish-remover?
Om en kvart ska jag tvätta. Så blir det kanske en film och popcorn i soffan.
Måste fixa mina gångjärn på dörren, den har blivit så gnällig över sommaren när jag inte vart hemma. Stearin får väl duga som nödlösning.
Jag närmar mig avsnitt 200 av Rederiet. Undrar hur många år som gått under den här sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0