Mer salt!

Beskådar kvällshimlen som skiftar i blått, lila, rosa, orange och gult. Blir romantisk till sinnet. Saknar honom...
 
Tre dagars bakfylla och elände är över, jodå det höll i sig till och med idag. Men nu har även mina ögon slutat göra ont. En hård dag i solen med ömmande rygg och lågt blodsocker, det löste vi med fett och protein. Nu behöver jag bara mer salt också så att mina krampande kroppsdelar slutar fjanta sig. Det blev mycket vatten idag.
Imorgon ska det falla vatten från himlen i mängder... som brukligt är förr eller senare. Då är det också S sista dag på jobbet. Det kommer bli tomt utan henne. Inga fler cigarettsamtal på trappan (hon röker och jag lyssnar).
Vad är det med karlar på sick-sack-sklien egentligen? Idag kom det tre män runt 40 och skulle ta sklien i mitten.(Sklie är rutschbana ifall nån missat det.) En av männen vände sig till mig och sa lite spjuveraktigt "Eg er litt redd. Kan du ikke bli med meg?"
Suck... Jag har en tes om att vuxna karlar blir barn igen när de kommer in i parken. De blir testosteronstinna stora skitungar.
Trackback
RSS 2.0