För en gångs skull

Sitter åter i lyan i Växjö. Idag shoppade jag lite med mamma innan jag klippte mig hos frissan, resultatet ser ni ovan ;) Jag fick tag i två par byxor och en snygg tröja. En fin start på höstgarderoben. Ska ge mig ut i rea-vimlet imorgon här i stan, måste ändå fixa lite nya block och kanske ett suddgummi.
Känns så bra att vara tillbaka i lägenheten! Har hängt upp ett tyg med japanskt motiv på väggen. Ska försöka få upp min tavla på väggen också. Kan kanske få nått stuk på inredningen här nån gång haha...
Ligger och lyssnar på hits från 70, 90 och 00-talet. Glada låtar som ger mig styrka.
Får se om jag kan sova utan att klia ihjäl mig på alla myggbett som jag har på benen.
Oh jag är så nyfiken på alla nya nollor som snart blir ettor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0