Bloggar

Jag skulle vilja följa fler bloggar än jag gör. Försöker hitta någon som är intressant, men de flesta som är kända så att säga tycker jag är så röriga, hela bloggen ser ut som ett inslag i Veckorevyn med massa sponsorer och reklam överallt. I like it simple. Men det är klart, det är skillnad mellan att tjäna pengar på sin blogg och att skriva bara för skrivandets skull.
Jag tycker det är trevligare att läsa sina kompisars bloggar som handlar om livet i stort med lite fina bilder utan en massa krimskrams och tävlingar och veckans fråga och sånt där.
Så K, sätt igång och skriv! ;)
Idag ska jag ut och promenera. Blir första gången på jag vet inte hur länge, måste se till att vänja kroppen vid lite rörelse. Det har blivit bättre under dagarna men ändå känns det som om konditionen är nere på 0, ungefär som om jag hade rökt i 30 år. Men nu kan jag äntligen digga till musik normalt igen ^^.
Jag borde kunna skriva riktigt bra manus till psyokogiska thrillers med tanke på vad jag drömmer om nätterna. Det är otäckt vad hjärnan kan komponera ihop.
Trackback
RSS 2.0