En gråmulen söndag

Idag har jag skrivit ut biljetter och kartor på bibblan, läst lite här och där, lagat version 1 av en currysås, lyssnat på regnet och tittat på Stockholm-Båstad. Rätt märklig dialog men det verkar vara värt att se resten av. Det är allmänt grått idag. Ikväll ska jag ta en runda runt sjön.
Nu längtar jag efter sommaren. Var jag än befinner mig tror jag livet kan bjuda på en och annan solglimt. På torsdag bär det av upp till Götet och sen vidare "över gränsen" hehe. På lördag blir det nog Botaniska Trädgården med K. Får se vad vi kan hitta på.
 
Såg Toy Story 3 häromdagen. Jag hade inte förväntat mig att en barnfilm kunde vara så hemsk och så mörk som den är vid många tillfällen. Jag skulle blivit livrädd och storgråtit om jag satt som liten i en biosalong och såg den. Fördömda apa...
 
Trackback
RSS 2.0