Snart Maj

Kommer inte åt min sida på blackboard hemifrån, why?!!!
Alltid nått som ska krångla.
Imorgon åker jag tillbaka till Växjö. Måste börja läsa mer och repetera det vi gått igenom. Maj är snart här och det känns som om väldigt mycket ska göras under den månaden. Mycket planerande utöver studierna. Varför hör inte Volvo av sig? Varför hör inte Norge av sig? Hur länge ska man behöva vänta på ett besked? Lite info tack!

Min att-göra-lista just nu
  • Skriva paperdel
  • Leta upp en solskärm och liten kikare
  • Läsa ut De Klerk
  • Repetera Miller, Thorsvik och Aggerholm
På onsdag är det Kommedias sittning, tema: Till havs. Hoppas att någon kommer som haj så jag kan bruka min visselpipa och vifta med min flagga. Jag ska gå som badvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0