Praktiskt förfärande,vandpunkter och kopfilktlösning

"Oh oh oh, va en liten gumma kan gno" som Monica Zetterlund sjöng. Idag har jag fått hyfsat mycket gjort. Studentportalen är fortfarande kass och kaputt, vi börjar undra om allt IT-folk har fastnat på Blåkulla.
Nåja, jag har i alla fall lyckats läsa över 100 sidor i De Klerks "Att hantera konflikter - specialutgåva utan korrekturläsning". Den heter inte så, men den borde.
Så har jag repeterat Aggerholm och skrivit min paperdel. Det känns bra att vara tillbaka på campus och ha saker för händer igen. Eller det är väl mest saker att ha för huvudet kanske.
På tal om Monica Zetterlund, under tiden jag läser den slarvskrivna De Klerk så tittar jag på Utvandrarna. Kanske hinner med att se en bit av Nybyggarna också. Lite kultur måste en ha mellan pdf-sidorna. Jag tycker det är enklare att läsa böcker på datorn.
Imorgon ska jag ut och leta sandaler, solskärmar och kikare. På onsdag är det sittning, då måste min outfit vara klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0