Lite kort om SJ

Måste bara flika in med en sak.
Öppnade min mail nyss och hade fått ett svarsmail från SJ. Jag hade ansökt om värdebevis som ersättning eftersom mitt tåg till Götet för några dagar sedan hade blivit försenat över en timme.
Idag skickade dom koden till ett värdebevis vars sista förbrukningsdag var....igår.
Är inte SJ för roliga?
Det får mig att tänka på nedanstående.
"Tågens ordinarie ankomsttid fördröjs eftersom de måste stanna för mötande tåg. Resenärer kan begära ersättning i form av värdecheckar vid förseningar som överstiger 60 minuter. Det har dock visat sig att det tar väldigt lång tid för resenärer att få dessa, då värdecheckarna måste stanna för mötande värdecheckar."
Ur: Morgonsoffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0