Elegi

Sitter och lyssnar på Winnerbäcks underbara alster.

Det har varit en jobbig dag på ett sätt. Jag kan inte sätta fingret på exakt vad, men det känns som om jag haft för mycket tid och för lite att göra idag. Steg upp halv åtta för att hinna först till en dator i bibblan. Skrev ut mina enkäter till min grupps lilla undersökning, lyckades få 7 pers att skriva på. Tre kvar.
Satte mig att ögna igenom vår uppgift lite bättre, insåg att det var lite mer än vad jag fattat så jag läste om vissa kapitel i vårt kompendium och började skriva på bakgrundsdelen på rapporten. Efter två timmar var jag rätt trött och klockan var bara halv elva, det kändes redan som om det var eftermiddag.

För första gången kände jag mig ensam i lägenheten, ensam och lite vilsen...över allting. I brist på annat så tog jag bussen in till stan, träffade en dansbandsmedlem och gick in på Indiska och köpte den sista pricken över i:et åt våra kostymer. Sen strosade jag runt lite och köpte en present åt farmor. Hon blir 87 år om några veckor.

Idag fick jag så äntligen kontakt med polishögskolan. Om några veckor ska jag spela in informationsfilm under en hel dag! Ska bli riktigt skoj och utmanande att agera framför kameran igen ^_^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0