Om jag hade vetat

Akatori...ibland är du bara för underbar för att vara sann. ^^

Varför visste jag inte att Informatörsprogrammet även fanns på Södertörn?!!! Känns som om saker hade kunnat vart annorlunda...

Kärleken ska inte styra ens liv, bara ge krydda åt tillvaron säger farmor.
Är det dumt att önska sig en kryddstark tillvaro?
...Men kärleken finns i alla fall i mitt liv. Folk märker det, de säger att jag ser mycket gladare ut nuförtiden. Amors pilar gör ont när de träffar från långt håll, men det är värt smärtan när det är en sådan skicklig skytt.

Fy fasen, nu är det snabba ryck i "skolan". Min rara rödhake hade rätt när det gällde den första tiden...vilket jäkla tempo! I övermorgon ska vi redovisa vårt arbete på seminariet men redan idag har vi fått nästa uppgift som ska vara klar onsdag nästa vecka. Vi ska hinna med att intervjua en informatör inom någon sfär och skriva 3 sidor som sammanställer vad man kommit fram till via det. Låter kanske inte mycket...men det känns som om man får reda på saker med ganska kort varsel.
Bara att vänja sig.

Jag ska gå med i Norrlands nation, hehe. Grillkvällar och bastukvällar liksom, who can resist? Nästan alla andra har gått med i Skånes. En kräftskiva i veckan lockade mig att gå med också...men Norrland verkar vara mer min grej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0