Even their powerplants smell more like a sauna

I count your eyelashes secretly
With everyone whipser I love you


Redovisning imorgon. Varför tror jag jämt att jag är dålig på att prata inför folk?
Är det bara nått jag fått för mig...eller?
Suck...

Två gästföreläsare idag, en konkret kvinna och en levande, rolig och något stressad man. Med det menas alltså att kvinnans info var av värde, men att hon i allmänhet var ganska tråkig. Jag ska inte bli nån tråkig informatör.
Man ska göra saker annorlunda om folk ska komma ihåg vad man säger. Mannen var något tjôtig på vissa punkter, men jag kommer alltid att minnas vad han sa.

Idag var det mässa med massa folk. Jag blev medlem i Norrlands nation och fick gratis nudlar av Socialdemokraternas representanter. Varför nudlar? Jo, för "vi vill höja studiemedlet så att ni slipper äta nudlar". Visserligen är inte jag fattig att jag måste äta nudlar. Men de har en poäng där. För första gången ser jag fram emot valet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0