Ännu ett månvarv

Månen pinar min mage, ajajaj. Min vän som tjatar om bisfosfat och fosforylaskinas och puttefnaskinas hade nog sagt "du har inte ont i magen". Jag vet, men man säger ju så! Tjôta...

Min debattartikel är på analys hos hemmagänget. Imorgon ska den lämnas in och då ska vi även ha seminarium över våra nyhetsartiklar skrivna på ett dygn.

Idag ska jag åka in till stan, kanske gå på Lidl eller Överskottsbolaget.
Måste hur som haver skaffa mer havre. Man skulle kunna tro att det var mitt kylskåp som gick på universitet och inte jag.

Nu är mina Norrlandsvänner nere i Puttgarden och hamstrar billig sprit tillsammans med Skåne och Västkusten. Såg att det fanns två biljetter kvar igår till bussen, men allvarligt talat, jag hade inte fungerat om jag skulle släpat mig upp vid fyratiden på morgonen. Med mina konstiga sovrytmer är jag glad om jag kan komma upp innan tio.

På fredag ska jag åka till farmor, förhoppningsvis följer far med också.

Usch, nu är mitt morgonkaffe kallt. Solen skiner ute, dags att gå ^_^



Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi, men mage är fullt godkänt i det sammanhanget ;)

2010-10-04 @ 20:45:23
URL: http://lexieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0