25-årskris?

Mådde inge vidare igår egentligen. Är det 25-årskrisen som närmar sig tro? Men saker och ting blev bättre under dagen. Kaffe och bullar gör mig glad, wadididididaj...

Idag kom jag in i ett studieflow och kände mig pigg på utbildningen. Det är otroligt vad lite gruppmöten kan göra.
Jag har i princip skrivit klart bakgrundsdelen till vår rapport, så får de andra sköta resten.

Snart ska jag gå och handla lite så jag får röra på mig. Kroppen brukar bli rastlös vid den här tiden. Det är ganska härligt att ha  en kropp som själv säger till när den vill ut och gå/jogga. Då slipper man hitta på nån motivering att tvinga in i sitt huvud och samvetet behöver man inte ens dra in i diskussionen.

Jag fick just veta en bra och en dålig nyhet.
Den dåliga är att filminspelningen på polisskolan är inställd på grund av att det inte fanns några pengar. Men jag är i alla fall uppsatt på en hel del dagar fram i december.

Den goda nyheten är att jag fick högre snittbetyg från mitt sommarjobb i Norge än vad jag väntat mig. Med 1 som lägsta och 5 som högsta poäng bedömt i olika kategorier (vänlighet, skönhet, hurtighet, säkerhet m.fl) så fick jag 4,17...vilket automatiskt ger mig anställning även nästa sommar om jag vill! ^_^ Jag fick 5:a i vänlighet och 4:or i resten, känns bra.

Jajamen.

Kommentarer
Postat av: Akatori

inte 5a i skönhet? skandal...

2010-09-07 @ 15:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0