Bryr mig föga om kanelbullens dag

Igår var jag flitig. Skrev ner min opponeringssynpunkter samt förkortade min nyhetsartikel som inte ska lämnas in förrän på torsdag. Idag har jag inte gjort mer än stigit upp, duschat, gått och handlat och äntligen kunnat se klart The Invention of Lying.

Ikväll blir det nog en joggingrunda och ytterligare diskussioner med mig själv om livet. Men innan dess ska jag ta och läsa lite ur Skrivboken och se om jag kan beställa övrig kurslitteratur nu. Det har varit ett sånt krångel med folkbokföringen.

Jag drömmer varje natt nu. Eller rättare sagt, jag sover såpass mycket att jag kommer ihåg mina drömmar. Det är ett gott tecken. Förhoppningsvis blir min dygnsrytm bättre nu.

Mina drömmar har påminnt mycket om skräckfilmer som utspelar sig i en bostadsrättsidyll, lite som Svenska Hjärtan möter Nightmare on Elm street. Fast det har inte varit så skrämmande. För i slutändan har jag alltid kunnat styra det äckliga monstret som går omkring bland de inneboende. Istället för att skrämma livet ur folk har jag ändrat så att alla tjejer faller som furor så fort monstret börjar sjunga t.ex.
...weird.


Som sagt, jag bryr mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0