So lame...

Introduktion till delkurs 3 idag. GP må vara en grinig typ som privatperson men som lärare är han ett stjärnskott.

Ytterligare en av oss har tydligen hoppat av utbildningen. Orkade du inte med trycket? Jag förstår dig. Men du var en värdig medlem av vårt dansband. So long then! Dom är 46 nu, om en stund...är dom 45.

Efter föreläsningen gick jag hem och ömsom läste De Swaan och ömsom kollade på Paranormal Activity på nätet. Och jag har då aldrig varit med om något så tråkigt slut på en film förut. Här hade man gått och skärrat upp sig genom hela filmen och förberett sig på vad som skulle hända (jag läste synopsis innan)...och så är det inte den versionen som biopubliken fick se! Ingen kille som flyger mot kameran och ingen tjej som creepar mot den heller. Jag läste på Wikipedia att den version man ser på internet faktiskt har originalslutet. Det är så lamt! Så jag antar att den är bäst på bio. Hade vart fräckt att se den där, speciellt med surroundljud, för ljuden om något är vad som fick mig att hoppa till...och då såg jag ändå filmen i nedsatt kvalitet.

Jag har aldrig sett en skräckfilm på bio, Sweeny Todd kanske kan räknas till kategorin litegrann...men inte så mycket.
Akatori, vi måste ha en biodate! Jag vill sitta vettskrämd och krama sönder din hand!

Fast allvarligt talat så duger det gott att garva ihjäl sig i soffan hemma framför youtube, eller improvisera fram egna Winnerbäcklåtar ;).
Men nån gång måste vi på bio.


Jag tror jag äntligen har hittat hem, jag är inte längre ett löv för vinden. Men varför låter jag det ta sån tid jämt?

Har skaffat mig biljett till kårens Halloweenparty om en vecka. Vad i hela friden ska man gå som?!!! Funderar på att göra det enkelt och bara gå som vampyr, så får jag bruk för min svarta cape. Eller kanske Döden ur Det sjunde inseglet? Hm...

Kommentarer
Postat av: Akatori

okej, men jag tycker inte om skräckfilmer

2010-10-21 @ 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0