Panta mera

Vaknade vid 11 idag (!!!!)...hur i hela friden kan man sova så länge och fortfarande vara trött?

Detta har jag åstadkommit på mina korta dagstimmar so far

1. Tvättat två maskiner
2. Gått och pantat alla de flaskor och tomburkar som drällde i städskåpet
3. Handlat kanel och clementiner (ja, har de redan börjat sälja julmust så är det likabra att börja tidigt på hemmaplan)
4. Läst några sidor ur Ahrne (anar mycket större läsglädje där än hos De Swaan)
5. Kollat på The return to the Blue Lagoon (rekommenderas till alla som gillar Leo i Bewitched ^^)

Ja...det var det. Blir nog mer läsning ikväll. Imorgon är det lektion, gruppmöte och sedan biljettsläpp till Norrlands sittning Aurora Borealis på en utav studentpubarna.

Jag måste verkligen repetera kanji, herregud vad jag har glömt av! Kanske jag får bruk av mina postitlappar nu? Jag kunde för fasen inte ens skriva renraku (連絡) eller renshuu (練習) senast jag försökte! Det är ju ändå rätt basic. Nä, nu blir det att sätta upp lappar lite här och var.

もっとかんを再生利用して!(Typ...panta mera)
Trackback
RSS 2.0