Jakten på den stora kärleken

Kontaktannonser. Det är ju inte lätt att få till nått vettigt på ett par ynka rader, ibland undrar man lite...

50-talistkvinna sökes. Svensk
och smärt, tränar kanske. Jag
saknar närhet och samtal. Intr.
resor, musik, samtal m.m Nyfiken
och lekfull.

Tränar kanske? Ska man svara så på annonsen, "hej, jag är svensk, smärt...och tränar kanske". Bestäm vad du vill ha! Talträngd verkar du vara i alla fall.

Jag är en pensionär, aktiv
träslöjdare som söker kontakt
med fördomsfri kvinna som också
känner behov av känslomässigt
ombyte och förnyelse. En vänskaps-
relation utan att ställa krav på
varandra.

....Vad kan man ha för fördomar mot träslöjdare? Det är i alla fall det första som slår mig, varför i hela friden skulle man ha det?

Jag är en 29-årig, snygg kille från Sthlm
som söker riktig seriös tjej/kvinna
som vill träffas för sköna stunder
inte bara babbla.

Här är en som säger rakt ut vad han vill i alla fall. "Shut up and suck!" är ju ett annat uttryck.

Är en snäll sthlmskille, 50 år,
med bra utseende. Har pengar
och ett bra liv, men saknar dig,
asiatisk, latinatjej, snäll, söt,
självtänkande etc.

.....Självtänkande? Vadå...jag fattante'....ska man typ alltså....behöva tänka själv...eller?

Ungdomlig, 65-årig man, lång och hyfsat slank,
söker ungdomlig kvinna, gärna hyfsat slank,
absolut golfspelare. Gärna yngre än mig.

Men framför allt ska du vara hyfsat slank!

Lugn och mysig kille, med hus på
landet, snäll och ser bra ut, vill
träffa en enkel och snäll tjej.
Du är jordnära och söt, du gillar
skog före krog.

Hehehe, den här har åtminstone humor.

Man med spunk söker kvinna med
botemedel. Jag är 49 år, fräsch med
normal fysik. Du bör vara 40-50 år. Du
får gärna vara smartare än mig, dock
inte snyggare.

...Nähä? Det var ju ett udda krav från en karl kan jag tycka. Och varför denna referens till Pippi Långstrump? Fyndigt måhända...men i slutändan bara mysko.


Bara en vecka kvar tills min stora kärlek kommer hit ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0