Inoljade yxor och dumma lärare

Idag hade vi handledning med PB, han verkar vara en väldigt avslappnad typ...GP's raka motsatts. Efter handledningen fick vi i gruppen strukturera om alltihop eftersom vi varit ute på alltför brett spår. Keep it simple, det var i princip vad han sa. Så nu fokuserar vi endast på barns skolgång. Jag ska kolla upp generell betygsstatistik imorgon. Och så ska jag försöka ta reda på hur man specifierar överklassen i dagens samhälle.

Efter handledningen gick jag och käkade på Subway med J, E och E. Av nån anledning skämtade vi sedan hela kvällen om inoljade hammare och yxor. Vi gick på Norrlands Frightnight och såg A nightmare on Elmstreet och Motorsågsmassakern (originalet från 1974). Den första hade jag ju redan sett, men visst hoppade man till då och då. Mycket skratt följde när huvudpersonen tittar sig i spegeln och säger "Oh my god, I look like 20!".
Motorsågsmassakern: hypat...till gränsen för uttröttning och logiken lämnade mycket att önska. Utdragna scener med skrik och motorsågsljud, otroligt korkade människor och massa ben. Nu har jag sett den.

Sedan kollade vi på youtube hemma hos mig och diskuterade dumma gymnasielärare. En perfekt dag.

Klassens första kärlekspar har bildats, hm hm ^^

Hoppas jag inte drömmer nått olustigt nu.
Godnatt på er.

Trackback
RSS 2.0