Inför 500 uttråkade föräldrar

Det regnar idag, yes! Det är så det ska vara på min födelsedag. Gratulationerna har haglat in på fb, trelivgt trevligt. Nästa onsdag är vi tre som ska firas samtidigt. Det är otroligt många som fyller i Oktober i min klass. Så vi ska ha 71-årsfest.

Jag har börjat planera lite för hur min presentation ska se ut. Idag har vi fått en lista med situationer att välja från. Jag tror att jag ska försöka tala om mitt ämne inför 500 uttråkade föräldrar på ett skolmöte. Lagom utmaning. Jag ska ha min redovisning redan på måndag, då får man det avklarat fort, alltid bäst.

Varför måste ICA ligga så långt bort? Varför måste Willys ligga ännu längre bort? Annat var det när man bodde i Götet och hade Konsum på nedervåningen....suck.
Nej, jag skämtar bara. Så långt är det inte.

...Men det var bättre i Götet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0