131 kr bort

Imorse tog jag bussen bort till farmor. Vi lunchade på stan och strögade runt i Besväret. Sedan blev det tårta och anekdoter hemma som dessert. Middgaslagning, vinande och diskussioner om politik och skolväsendet följde och sist ett par goa skratt framför Doobidoo. Jag orkar inte kolla på Skavlan.

Imorgon vankas det kräftskiva. Då ska vi även ut och få en dos kultur på biblioteket.

Jag följer aktivt Norrbottensteaterns bloggar, föreställningen Gråt inga tårar spelade i Växjö för några dagar sedan. Jag hade tänk att gå (för att se om denna underbara skapelse), men avstod att gå på grund av studier. Attans att jag inte gick! För vem satt i publiken i Konserthuset om inte självaste Thorleif!!! Och så hade det tydligen varit jättemycket folk i publiken (något ovanligt) så då hade det kanske inte varit så trögstartat med skratten som det var när jag såg den i Oskarshamn. Jag ångrar mig bittert.

Jaja...livet har fler luckor att öppna i kalendern innan chokladen är slut. (..............va?)

Eller som G sa en gång "Man ska inte skratta hönan i ansiktet innan man vet var ägget ligger"

R, springer du på en spinnrock på tradera så kan du väl säga till? ;)
Trackback
RSS 2.0