Strävar uppåt

Dagens elände avklarat...fy fasen vad kroppen kan säga emot ibland. Men jobbat har vi, grupparbetet är nästan helt klart.

Jag märker att jag har exakt samma symptom som när jag började på utbildningen och när det blev för mycket på en gång. Jag sover dåligt, mår dåligt, äter dåligt och tappar vikt.

Men inatt kunde jag faktiskt sova bättre än på länge. Jag hoppas det håller i sig. Jag vill inte gå och må dåligt med jämna mellanrum!
Nåja, imorgon kommer mamma, då tar jag en paus från studentlivet och andas lite.



I have a long road ahead of me

It’s cloudy and dark ahead of me

Will I ever get through to the end?

Been down this sling so many times before

And I told myself I would do it no more

Now I’m back on the same road again



I was aiming for the sky,

ended up flat on the ground

But once again the sun is rising,

I better keep on walking

Keep on walking
 
- Salem Al Fakir
Trackback
RSS 2.0