Obefintligt båtvett

Nattens dröm handlade om snabba motorbåtar. Om att köra snabba motorbåtar på tågräls så fort man kunde, när man visste att tåget var på väg åt motsatt håll. Det var inte jag som satt i båten, jag stod i stället på stranden och tittade på sötvattensmaneter medan grabbarna W drog med sig brorsan i båten...trots mina förmaningar. Tåget kom, båten och grabbarna undkom och styrde ut nånstans i skogen.

Så uppstod en kod i min dröm som en japansk sångare bad mig skriva ner, den löd:











alltså, sju sju sju, sex sex, över (sångaren uttryckte sig med ordet "toppu") fem fem fem

Underligt var ordet.
Alla som gillar att tyda koder kan ju försöka sig på att knäcka den där.

Är det inte otäckt? Här går jag och drömmer om maneter (som jag avskyr i alla dess former) och så när jag handlar på ICA idag så skriker tidningsrubrikerna "DÖDADE AV MANETER, MANETINVASION I THAILAND!"

Det finns många själ till varför jag inte vill åka till Thailand. Många...

Nu bär det snart av till Kalmar. Får väl börja lägga maken så smått.

....Alltså makeupen, inte maken. (herregud, vad fel det kan bli när man läser vad man skrivit)
Nåja, hade jag haft nån make så hade han kunnat lägga sig själv. Nån måtta får det va.


Trackback
RSS 2.0