Så var circusen i full gång!

Halv åtta hos mig, det är ett program man blir glad av. Mycket är väl tack vare Helge Skoogs kommentarer. Det väcker lusten att lära sig laga mer varierad mat.
Jag måste hitta en bättre kokbok, den jag har ger inte ens ett bra recept på pajdeg!

Idag hade vi redovisning av Labbelände 1. Det gick ju faktiskt bra, man behöver inte oroa sig så mycket med PB som handledare. Det verkade som om alla grupper hade haft samma inställning till arbetet, ingen verkade tycka att det var särskilt roligt och alla kände sig måttligt nervösa...hahaha.

Nu har vi satt igång med labbelände 2. Det är dock mycket roligare. Idag utförde vi det första experimentet. Vi satte oss i en tyst läsesal och så började en utvald tjej i gruppen att prata i mobilen, vi andra antecknade hur övriga personer reagerade. Imorgon ska vi utföra samma grej, men då ska en kille snacka i telefon...så får vi se om folk reagerar olika eller rent av säger till tidigare. Idag gick det nästan tio minuter innan en äldre man sa till lite diskret.

Även om det kommer bli ytterligare hektiska veckor nu framöver, så har jag flera saker att se fram emot. Jag ska klara av detta.

På tal om att klara av, ytterligare en person har hoppat av programmet. Det var väl det jag trodde...snart är det väl öråd också.
Nu är vi nere på 45 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0