Så mycket bättre

Svackan tycks ha gått över nu. Imorse vaknade jag nervös men jag mådde inte dåligt.

Jag blir alltid nervös när det är muntlig presentation på gång. Vi ska träffas i gruppen idag och gå igenom allt. Imorgon gäller det, fem timmar av grupparbeten som ska redovisas...sen börjar nästa projekt. Men jag undrar om vårt lilla experiment är så väl genomtänkt egentligen. Man ska ju inte riskera att såra någon i processen...jag undrar om vi kan avhålla oss från det. Men det är klart, lite irriterade får man ju räkna med att människor blir.

Jag gillar Så mycket bättre. Även om jag inte vet vem den där Petra är eller känner till Plura så väl så är det intressant att se på. Jag gillar alltid Di Levas tolkningar bäst av nån anledning. Hans version av Petters Min kärleksaffär var underbar. Men LillBabs bossanova-version av Så klart! var även otroligt medryckande. Vilken kreativitet!
Det är bra att sådana program finns, då får man reda på låtar man inte kände till innan.




Trackback
RSS 2.0