Kryss i taket

Yes! We did ut! 12 sidor skrivna på två dagar! Grupparbetet är klart, nu är det bara redovisning på måndag. För en gångs skull ser jag fram emot det. Jag ska nämligen inte säga mycket, men jag ska däremot agera. Jag och J ska återskapa hela experimentet så att resten av klassen får se hur det gick till när vi störde folk i bibblan.

Idag har jag köpt min första handväska. Kryss i taket som mamma skulle sagt. Imorgon är det finsittning med gala-tema och då måste jag helt enkelt ha en liten väska. Jag kan tacka H&M för det mesta i min kläd och accessoarväg. Nu fullständigt exploderar affärerna av höstjackor, festkläder och små söta allehanda ting. Jag gillar små söta ting. Men vissa grejer ter sig helt onödiga, till exempel en liten fluffig Hello Kitty-figur i leopardmönstrad sparkdräkt......................................................varför????

Aldrig lyckas jag hålla alla grejer i huvudet när jag ska. Jag glömde två hyfsat viktiga ärenden inne i stan, men då får jag väl ta det imorgon efter tvätten.

Nu ska jag fortsätta kolla på Clannad och kanske läsa lite till i Det sociala landskapet.

Trackback
RSS 2.0