Goffmanstudier på gång

Språkpolisen inom mig ville idag bruka batongen på den arma studenten som sa "ressigör".

Dagens felläsning: Mögelfabrik


Nu har jag skrivit ett utkast till vårt grupparbete, saker och ting verkar ändå lösa sig...även om det är mycket igen. Vi har fått nästa uppgift, nya grupper och nya utmaningar. Vi ska göra en Goffmanstudie. Hihi, blir kul. Det ser jag faktiskt fram emot. Det kanske blir att färska upp mina gamla stagefight-skills.

Måste läsa mer!!! Herregud, vi har överdagenskrivning om 16 dagar! GP har sagt att vi främst ska läsa kap 1&2 i DeSwaan och vad som står där har jag ett hum om tror jag. Men jag vill gärna läsa ut Ahrne också!

Nu får jag koka mig några makaroner tror jag. Ska nog göra makaron & kantarellsoppa.

Åh, det för mig 10 år tillbaka....

*Läses på grov blekingska*
Det var en gång en makaron som levde i skogen. Han kom fram till en ko och märkte att han inte hade några skor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0