En tiger bland reptiler

Steg upp vid sju idag. Gick till vårdcentralen. Deras nya moderna blodtrycksmätare funkade inte. Pratade en stund. Nu ska jag banne mig få p-piller som inte kostar skjortan.

Gick till K-huset med min statoil-muffins och satt med Es grupp när de satte ihop sitt grupparbete. J kom snart och så började vi leka Let's Dance-jury.  Det var kul....väldigt kul.

GP's föreläsning var inte lika givande som igår. Jag slutade lyssna efter en timme, jag var ganska trött.

Efter föreläsningen satte vi oss i bibblan och började skriva på Goffmanrapporten, vi kom väl upp i ca 5 sidor. Fixar vi bara 5 sidor imorgon också så är det klart. Det är nog inte omöjligt det här.

Vad gammal jag känner mig bland dessa drakar och ormar. Men jag har ju en råtta i klassen också som jag har lättare att relatera till. Tack för att du finns J. Jag ska defenitivt komma på ditt pyjamasparty ^^

Jag ska försöka sova nu, jag måste få rätsida på min dygnsrytm. Natti.

 
 


Trackback
RSS 2.0