Campus nattidioter

Kan en inte få vara ifred för idioter ens här i huset?!
Sluta ringa på min dörr (slå på dörrklockan) mitt i natten era dårar! Ska ni vara fulla och odrägliga så får ni vara det på Sivans eller Stallarna!
Försvinn!!!!

Idag är det finsittning, Aurora Borealis. Trerättersmiddag och underhållning...minsann.

Jag längtar efter Akatori, jag längtar efter min nya laptop, trippen till GK med gänget, lucia, julafton och till sist nyår.

Vi kommer att ha hemtenta från den 27:e till 29:e december...av nån illvillig anledning. Hoppas det är en tenta som man kan klara av på två dagar. Suck, det blir inte många dagar jag blir hemma över jul. Jag vill nämligen sitta i min lägenhet och skriva, jag får ingen studiero annars. Sen ska jag försöka ta mig upp till Stockholm så billigt som möjligt också...suck. Varför gör dom så här mot oss? Man kan ju inte planera normalt!

Trackback
RSS 2.0