Undtz undtz undtz!

Sitter vid datorn med en kopp persikote. Har kopplat in mina högtalare till datorn (därav titeln på inlägget). Var tvungen att få höra godbitarna i lite annan kvalitet.
Vissa låtar som man kan tycka är ganska medelmåttiga blir ofta väldigt bra med lite bättre ljudförutsättningar.

När man hör Fångad av en stormvind med högtalare så blir det ytterligare fart och framför allt fläkt i lilla Carolans unga stämma.

Börjar bli lite nervös inför min redovisning/opponering nästa vecka. Jag vet ju inte riktigt exakt vad de förväntar sig av en. En sak är säker, jag kommer inte sitta och läsa innantill på 20 sidor vad jag ska säga. Jag kommer säga vad jag tyckte när jag läste uppsatsen helt enkelt. Jag tar det inte på stort akademiskt allvar faktiskt.
Men jag måste kolla genom min egen uppsats mer för att upptäcka eventuella misstag...men, är inte det opponentens uppgift egentligen? Or what?
Måste maila min handledare om det där.

Gud vad jag vill till Japan nu! Hoppas jag kan träffa Sayaka i veckan eller åtminstone innan jag åker upp till Götet.
Min passion för japanska språket är återuppväckt sen den legat och halvslumrat i några månader.
赤鳥。。。あなたのおかげです。大好きよ!

Mor och far har semester på Maffiaön. De chillar, dricker kaffe och läser pocketböcker.

Våra kattungar består av två hannar upptäckte jag för nån dag sen...typiskt, jag som hade ställt in mig på att Zoe var en söt liten hona. Men nejdå...det får bli en liten Zosse istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0