Regntassar och Ranelid-inspiration

Kaffebryggaren bubblar i köket. Mamma har resfeber. Själv tittar jag på min favoritanime-serie Zero no tsukaima.

Igår var jag ute och gick en timme på kvällen. Jag brukar göra det för att ryggen inte ska gå sönder efter att jag suttit still hela dagen.
Vandrade med regntassar i skogen. Inget är sig likt längre. Per och Gudrun har förstört så mycket.

Igår föll en sten från mitt hjärta. Äntligen.

Såg på Du Levande av Roy Andersson. Ganska långdragen film, men rätt genial.

Utanför hopar sig molnen, som för att finna tröst som Ted sjöng.
Jag och undrar om molnet Jag och molnet Du nånsin kommer att sväva på himlen Vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0