Vita spår på röd grund, där solskyddsfaktorn inte tog

Jag har ett vitt hjärta på min ena röda axel. Haha. Det var hett ute idag.

Ted Gärdestad sjöng Kärleken är störst, kärleken går först...ja, så kan man väl sammanfatta mina tankar just nu. Nej, man tänker inte logiskt eller förnuftigt när man är kär...så ja, I am a fool. But a happy fool ^^

Imorgon åker jag till Norge för sommaren, jag känner både av oro och spänning inför tanken.
Men Gackts kärleksfulla lyrics lugnar mig något. Blink 182 och The Cure får mig att le och tänka ljusblå tankar och Eddie Meduza gör mitt packande något roligare.

Köpte mig en DVD-box med Galenskaparna idag, något att bruka under regniga lediga norska dagar.

Skickade iväg min slutversion av uppsatsen ikväll....snälla, snälla, SNÄLLA acceptera den!


Anata...
Trackback
RSS 2.0