Lägenhet!

Jag fick lägenheten! Från och med slutet av augusti kan de som vill besöka mig i Växjö. Så L, nu får du faktiskt flytta ändalykten ur soffan i Karlshamn och göra slag i saken! ^^

Sex lediga dagar och fjorton arbetsdagar kvar här i Norge. Igår vaknade jag med halsont men gick till jobbet ändå. Jag har inte lust att betala svindyra pengar för att en läkare ska konstatera något jag redan vet och skriva på en lapp som jag kan lämna in på jobbet så att de på jobbet fattar att jag är sjuk.
Men jag borde kanske inte gått på jobbet, jag mådde inte så bra under dagen. Kände mig ganska yr fram mot två-tiden. Men idag och imorgon är jag ledig så jag har åtminstone tid att vara sjuk nu.

Om jag bara hade en flaska Jäger så hade jag fått fason på den här förkylningen illa kvickt. Men sprit om nånting är ju fruktansvärt dyrt här.
Trackback
RSS 2.0