Version 2

Har lånat hem fler böcker om Konfucianismen. Håller på med version 2 av uppsatsen. Lite småpilligt är det allt.

Har precis tömt min frys på broccoli. Nu är det bara några stackars kycklingfiléer som ligger kvar därinne, jag är så himla trött på kyckling.

Fisk för livet!

Jag ska titta på Frozen Flowers, sen får jag nog börja packa litegrann, åker ju hem imorgon.
Funderar på om jag ska sticka ner till Coop Forum och köpa mer frukt, den tar slut väldigt fort här. Samtidigt har jag massa nötter och russin att äta upp, men nötter ska man ju inte vräka i sig direkt.

Fasen vad dum man blir när man tänker med magen.

Och så denna ständiga kyla! Det är drag i min lägenhet ska jag säga, ett jäkla drag. Om jag ensam hade stått för evolutionens utveckling så hade alla mina efterlevande fötts med fleecetröjor, vantar och benen lagda i kors (eftersom jag alltid sitter så i soffor och dylikt, fötterna nuddar aldrig golvet numera).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0