Om man har tråkigt...
















Tänk vad kul man kan ha med lite hushållsfärg. Omellette en bleu, bon apetit!

Jag kom tillbaka till Götet idag. Fick ett roligt samtal hemifrån, brorsan har stor chans att få det stipendium han sökt, way to go!

....sen fick jag ett mycket märkligt samtal. Min mobil ringde, jag såg att det var mormor. Så svarade jag och i andra ändan undrar mormor om det är hennes syster som pratar. Det är uppenbart att mormor inte hör mig så bra, jag hör henne hur tydligt som helst. I alla fall, mormor undrar vad jag har på hjärtat (?). Vad i hela?! Det är ju DU som ringer säger jag. Mormor hävdar att deras telefon ringt och att hon svarat....men från min mobil verkar det ju som om mormor ringt till mig. Total förvirring.

Imorgon ska jag fixa lite norska slantar hos Forex och lämna några böcker på bibblan. Kanske tar jag en sväng in på H&M och se om jag hittar nått.

Snart lämnar jag landet och kliver över gränsen till våra rika oljegrannar. Ska bli spännande att se lite av Oslo och Drammen. Oslo hinner jag väl inte se så mycket kanske...det beror på hur länge min blivande chef vill språka med mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0