Klar med version 1

Tack för det R! ^^


Nu har jag varit hos hyresvärden och sagt upp min lägenhet, visserligen är det 3 månaders uppsägningstid, så jag blir inte av med den förrän första maj. Får väl hoppas att det är någon som vill flytta in tidigare. Studenter i bostadskö lär det väl finnas gott om.

OCH igår skrev jag klart den första versionen av min uppsats! Har skickat iväg den till min handledare...får se hur lång tid det tar innan det blir nån respons från hennes håll. Jag hoppas att hon är tillbaka i Sverige. Hon har nog fullt upp med sin egen forskning och svarar därför inte på mina mail.
Det där är ju en sak som jag tycker styrelsen kunde hitta nån bättre lösning på. Att lärarna ska kolla sin elevers uppsatser samtidigt som de har sin enda lediga tid till att bedriva sin egen forskning på, det är ju inte särskilt effektivt.

Idag ska jag in till stan och kolla lite vita skjortor och eventuellt svarta byxor. Får se vad de har på H&M. Måste skaffa nya träningsbyxor också. Borde lesta ut mina stövlar med, men det hinner jag inte innan jag måste hem och fira far och brors födelsedagar.



Trackback
RSS 2.0