Respons!

Yes! Äntligen har min handledare svarat! Till min lättnad anser hon uppsatsen vara ganska färdig, det är bara några grejer som jag antagligen måste slipa lite på. Hon hoppas på ett seminarium i början av februari. Suck...det blir knepigt för mig och åka fram och tillbaka.

Träffade R igår, gick runt och snackade. Sen gick vi hem till honom och såg filmen "Släpp fångarne loss"på min begäran. Han får skylla sig själv om han beskriver de filmer han tycker är roliga med sådan glöd, då blir jag faktiskt nyfiken och vill se dom.
Jag hade glömt hur mysigt det är att lyssna på när han spelar gitarr och sjunger. He has improved since last time ^^

後で帰った。彼ががっかりしただろう。実は、がっかりしたのは彼じゃなくて、私だったよ。そばに居たくて、抱きしめたくて、彼の場所で寝たかったけど、結局できなかった。そんなことを口にする度胸がなかった。

Steg upp vid halv elva idag...vaknade av att något small i golvet, vet fortfarande inte vad det var. Kanske var på nån annans golv. Funderar på om jag ska se Luftslottet som sprängdes på bio idag.



Trackback
RSS 2.0