Rå fisk regerar

Min dag idag.

Imorse: Vaknade vid halv nio. Steg upp kvart över nio. Käkade lite tarvlig frukost och satte igång med att röja i lägenheten till de behagliga tonerna från Röyksopp. Gud vad prylar man har egentligen. Jag har packat ner en tredjedel på sin höjd i de lådor jag har. Måste skaffa fler lådor.
När jag tröttnat på att röja beslöt jag mig för att vara lite kreativ. Skapade lite konst med kameran.

Vid lunchtid: Sprang ner till Coop Forum för att se om de hade sushi, de hade de inte. Nån snöt den innan mig. Jag har kommit på att sushi är min favoritmat. Nån favoritmat har jag inte haft sen jag var 10 år och diggade spagetti som de flesta. Började kolla på The Other Boleyn Girl. Tvättade. Slängde lite gamla kläder.
Ringde och pratade med farmor en stund. Började överväga att söka Internationell Kommunikation vid Linnéuniversitetet till hösten. Studieorten är Kalmar, men jag kan bo hos farmor då säger hon. Det går ju bussar dit och från så ofta. Jag hoppas verkligen att farmor lever länge än. 86 år och fortfarande pigg i både kropp och sinne. Hon är nog äldst i släkten nu tror jag.

Middagstid: Satt vid datorn (no shit!). Läste lite om Henrik den åttonde.

Nu: Håller på att kolla på Flickan som lekte med elden. Vet inte om jag orkar se hela idag. Jag är för trött.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, kalmar! ;) =nära ;) Stoffes syrra bor där med. ;) Och så är det det enda stället bortsett från lund där jag kan köpa bh:ar...

2010-01-15 @ 02:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0