Majgrön trubbig surrboj

Idag har jag jobbat två timmar med förstärkt dos smörsyra. Gick och hämtade min överdagenskrivning, konstaterade att jag fått VG och att mina kläder stank av konstgjord spya. Jag tackar J för att jag fick bruka hennes parfym.

Idag var det sista föreläsningen. PB pratade om fragmentering. Till min stora förvåning lyssnade jag inte alltför uppmärksammat utan satt och skrev anagram under tiden. Det var...roligare.

Jag brukade sitta med anagram rätt mycket på gymnasiet.
Jag är bara tvungen att leka lite igen...
Eftersom L har lagt till ett efternamn så blev hennes fullständiga namn den här gången:

"Sune ser en robot i slitz "

Eller som min syster Ester kan bli:

"Rara snigelnos"

Jag gillar fortfarande mitt rätt bra:

"Hela grevinnan" ^^

Hehe, det är kul.

Jag har kommit fram till att jag gillar Thomas Järvhedens musik, men det är kanske mest hans röst som går hem.
Fejkade fejs är riktigt fin. Jag minns att jag hörde den för första gången i nåns bil i Molkom.
Även jag säger mjau till livet. Livet just nu är värt att spinna lite extra för ;)






Trackback
RSS 2.0