Lägenhet nr 2

Sitter och längtar efter min R. Längtar till nyår.

Har jobbat med elände 4 idag och haft handledning, PB ger oss som vanligt en massa annat grejs att tänka på som rör till allting. Men vi verkar snart bli klara tror jag.
Jag har tittat på 5 avsnitt av Våra vänners liv på svt-play. Emellanåt läser jag "Massmedier" av en tråkig svensk och "Mediekultur, mediesamhälle" av en rolig norrman.

Imorgon måste jag upp tidigt igen och vara chockad, dock bara i två timmar innan jag ska på lektion. Jag börjar bli allvarligt trött på den där övningen. Sista gången jag gör den blir dagen jag åker hem, fyra timmar. Sen ska jag aldrig mer sätta min fot i Lägenhet nr 2 i det syftet!
Det jobbiga är ju bara att jag är väldigt uppskattad hittills...så jag lär väl bli tillfrågad om det igen senare...suck.

Nu lät jag väldigt ego där...men jag ger faktiskt ett väldigt äkta intryck om jag får säga det själv...får jag inte det? Andra har ju sagt det. Jag lägger ner en väldig energi i det jag gör för elevernas skull.

Hur många gånger i livet säger man egentligen "Jag är bra"? Hur ofta tycker man det?
Huvudsaken är att man tycker det.
Tycker jag.

Ska nog läsa lite till av den roliga normannen och sen är det sovtajm.

Trackback
RSS 2.0